دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

لیگ برتر فوتبال| اوج‌گیری دوباره استقلال به شرط آتش زدن نفت/ قلعه‌نویی با شکست سایپا در ساحل آرامش

استقلال برای آنکه بار دیگر مدعی اول قهرمانی تلقی شود چاره‌ای جز شکست نفت در مسجدسلیمان ندارد و قلعه‌نویی هم برای قرار دادن گل‌گهر در جایگاهی بهتر به فکر عبور از سایپا است.
کد خبر : 560016
_312.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برگزاری سه دیدار همزمان از ساعت 15 آغاز می‌شود و در مهم‌ترین بازی استقلال صدرنشین در مسجدسلیمان به مصاف نفت می‌رود.


سایپا - گل‌گهر سیرجان


خودروسازان هفته قبل دست به کار بزرگی زدند و استقلال را در شکست دادند تا با وجود داشتن ضعیف‌ترین خط حمله لیگ برتر و به لطف عملکرد نسبتاً خوبی که در خط دفاعی داشتند به رده هشتم جدول صعود کنند. شاگردان ابراهیم صادقی در صورتی که موفق به شکست تیم امیر قلعه‌نویی شوند ضمن باقی ماندن در نیمه بالایی جدول با امید بیشتری رقابت‌ها را ادامه خواهند داد.


در سمت مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته‌های اخیر دچار افت شده و به جای آنکه در کورس قهرمانی باشد با یک بازی معوقه در رتبه دهم ایستاده است. صاحب سومین خط حمله برتر لیگ به خاطر ضعف در سازمان دفاعی در میانه جدول جای گرفته و برای آنکه بیش از این جایگاهش افت نکند نیاز به شکست سایپا دارد. برتری در ورزشگاه دستگردی شاگردان قلعه‌نویی را بار دیگر در نیمه بالایی جدول قرار خواهد داد و پیروزی در دیدار معوقه این تیم را امیدوارتر می‌کند.


نفت مسجدسلیمان - استقلال


استقلال هفته قبل مقابل سایپا لنگر انداخت و شکست تلخی را متحمل شد تا جایگاهش در صدر جدول تهدید شود و این هفته اگر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برنده نشود بدون تردید رده نخست را از دست خواهد داد. غیبت شیخ دیاباته و محمدحسین مرادمند کار محمود فکری را که متهم است تیمش زیبا بازی نمی‌کند، سخت‌تر از قبل کرده و سرمربی آبی‌پوشان تلاش خواهد کرد تا در این مسابقه حساس برنده شود.


حریف آبی‌های تهران تیم خوب نفت مسجدسلیمان است که توانسته سپاهان را شکست دهد و از پرسپولیس امتیاز بگیرد. شاگردان سید مجتبی حسینی که با 16 امتیاز در رتبه ششم هستند در مصاف با استقلال به دنبال پیروزی هستند تا وضعیت بهتری نسبت به قبل پیدا کنند. برتری برابر استقلال کسب سه امتیاز در دیداری 6 امتیازی تلقی می‌شود و نفت را به یکی از مدعیان لیگ برتر مبدل خواهد کرد.


نساجی مازندران - ذوب‌آهن 


دو تیمی که در ابتدای فصل کمتر کسی تصور می‌کرد مدعی سقوط باشند در چنین وضعیتی قرار دراند. نساجی 9 و ذوب‌آهن 8 امتیازی هستند و تفاوت دو تیم در بردها و باخت‌هایشان است. نماینده مازندران دو پیروزی در کارنامه دارد اما ذوب‌آهن تا به حال طعم پیروزی را نچشیده است. در مقابل نساجی شکست‌های به مراتب بیشتری نسبت به نماینده اصفهان دارد.


مجید جلالی هفته قبل در اولین تجربه‌اش با نساجی مقابل شهر خودرو متحمل شد و رحمان رضایی که تیمش از ناحیه داوری لطمات زیادی خورده در مصاف با نفت مسجدسلیمان به هشتمین تساوی این فصل رسید. برنده این مسابقه شاید رتبه‌ای بهتر از چهاردهم را به دست نیاورد اما امیدهایش برای ماندن در لیگ برتر زنده خواهد شد.



انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته